تمرینات ورزشی

تمرینات ورزشی با کش‌های LP SUPPORT

تمرینات ورزشی با کش‌های LP SUPPORT

تمرین با کش بدنسازی یک فرصت عالی‌ست تا بدنتان را آن‌طورکه دوست دارید، بسازید.

 

فواید تمرین باکش های LP SUPPORT

حقیقت این است برای این‌که بیشترین استفاده را از تمرین در خانه ببرید به ابزارهای چندان حرفه‌ای و خاصی نیاز ندارید.

کش‌های بدنسازی کم حجم،سبک، پرکاربرد و قابل حمل و نقل هستند و برای تمام سطوح تناسب اندام عالی هستند. از آنجایی که برای مقاومت به وزن

بدن متکی هستند، به شدت انعطاف‌پذیر هستند و حتی ساده‌ترین تمرین را نیز سخت می‌‌کنند.

هر کدام از کش‌های ورزشی ال پی ساپورت در مقاومت‌های مختلفی تولید می‌شوند که ورزشکار با توجه به سطح قدرت بدنی‌اش یکی را انتخاب می‌کند.

اگر مبتدی هستید مقاومت سبک و اگر خیلی حرفه‌ای هستید مقاومت بالاتر برای شما مناسب است.

می‌توانید پیش از خرید با مربی خود مشورت کنید!

 

1- حرکت اسکوات

نحوه انجام حرکت

  • برای انجام اسکات با کش کافی است که دسته‌های کش را مانند تصویر بگیرید؛
  • کش را زیرپای خود بیندازید؛
  • سپس یک اسکات بزنید؛
  • این حرکت را در 4 ست با 10 یا 15 تکرار انجام دهید.
2- حرکت لانگز با کش

نحوه انجام حرکت

  • یک گام بلند بردارید؛
  • کش را زیر پای جلویی نگه دارید؛
  • بندهای کش را دردستانتان بگیرید؛
  • آرنجتان را خم کنید و دست‌هایتان را جلوی صورتتان نگه دارید؛
  • هنگام اجرا زانوی جلویی صاف و روی پنجه پای عقبی باشدبدن کاملاً صاف باشد؛
  • موقع انجام حرکت سعی کنید زانوی جلویی را خم کرده و پایین بروید؛
  • سپس به سمت بالا بیایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *